Шукати в цьому блозі

середу, 15 травня 2013 р.

"Копичинецькі читайлики".

      Привіт! Я Інтернет-читайлик. А це моя домівка - сторінка читачів Копичинецької міської бібліотеки для дітей. Тут я розповідатиму вам про всі цікавинки із життя друзів книги.
      Отож вирушаймо в подорож.



Сторінка наших читачів

"Світ очима дітей"

(віртуальна фото-виставка )


Привіт всім!
   




  Я Ігор Калимін проживаю у мальовничому містечку Копичинці, мені 13 років, навчаюсь в 7-му класі ЗОШ №1-гімназії. У вільний час, я люблю милуватися природою. В мене є захоплення бачити світ через об’єктив і самі цікаві моменти намагаюсь відтворити у фотографіях. 
Пропоную оцінити моє захоплення:)







Читати про природу – це добре, та набагато краще прогулятися по лісу і прислухатися до неї, вона розкаже вам те, що не написано в книжках..

РОЗДІЛ І Квіти.
Квітів, квітів — як море безкрає:
сині, білі, червоні цвітуть.
Першотравню весна вистеляє
 дорогими прикрасами путь.

А. М'ястківський.









Я першим зацвітаю серед гаю
І білий, наче сніг, я колір маю. 








 


РОЗДІ ІІ Дерева.
Вишні росами вмивались,
   Чепурились, наряджались.
   В білі вбралися сорочки - 
  Звеселилися садочки.









РОЗДІЛ ІІІ Між небом і землею.

Скінчився день, темніють далі,
 Туман над річкою завис,
Хмарки на небі, як медалі,
 Затих, відпочиває ліс.
 За обрій сонечко сідає,
Вечірня зірка мерехтить,
Скінчився день, нас ніч вітає,
 Яка чудова, дивна мить.
Генріх Акулов









   








Дещо є більшим за мене,
Дещо є більшим за всіх.
Небо над нами, небо,
І його небесний поріг.














РОЗДІЛ ІV Наша місцевість.






РОЗДІЛ V Комахи.
Чого це над квітками 
схилилась дітвора?-
малим цікаво знати,
Як бджілка мед збира.
   Грицько Бойко









РОЗДІЛ VІ Голуби.
                                                                     
                                        Я випускаю білих голубів 
у твому світі буде більше Світла!
Хай буде більше Богом даних слів -
аби твоя душа від них розквітла!











РОЗДІЛ VІІ Собаки.
                                            Я найвірніший друг хазяїна. 






. 
РОЗДІЛ VІІІ Кішки.
Пухнастий клубочок підстолом вуркоче. 














У річці, у ставі, у морі 
Живе і не відає горя.


РОЗДІЛ ІХ Карпати.
Стрімкі потоки, водоспади,
Могутні скелі, спів трембіти.
Я йду до Вас мої Карпати-
Одні такі на цілім світі.














Немає коментарів:

Дописати коментар