Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 19 липня 2013 р.

"Копичинецькі читайлики"-сторінка наших читачів





     Привіт! Це я - Інтернет-Читайлик, повідомляю, що19 липня 2013 року в Копичинецькій
міській бібліотеці для дітей відбулася бесіда за круглим столом на тему: "Мої літні канікули".
    Читачі поділилися враженнями від поїздок і екскурсій, розповіли про свої літературні уподобання, порекомендували твори улюблених письменників, продекламували власні вірші. З захопленням переглянули новинки літератури на книжковій виставці: "Цікаво про різне".




"Мої літні канікули"

(Бесіда за круглим столом)



Привіт усім! Я, Велиток Андрій (11років). Нещодавно повернувся із християнського табору, який розташований біля села Нирків, Заліщицького району. Тут завжди багато відпочиваючих. Найбільше захоплює своєю красою водоспад, на одному з порогів якого можна купатися.
Кожен день у нашому таборі був наповнений цікавими подіями. Обов’язковими були Богослужіння, сповідь, святе причастя. Аніматори проводили з нами різні заняття, ігри, конкурси, майстер-класи. Захоплюючими були екскурсії до руїн замку та монастиря.
Особливо мені сподобався футбольний матч, в якому я брав участь і забив один гол. Представники спортивного комітету привезли до табору гарні футбольні м’ячі.
Отці-диякони проводили з нами християнські бесіди, а психолог - розмови на психологічну тематику. Кожному з нас запропонували тест, який мав визначити, котрий із п’яти видів любові кому належить. Для мене переважаючою виявилась любов до подарунків.
Також мені сподобалась нова їдальня, у якій нас добре годували.
В таборі я познайомився з новими друзями.
Хто ще не був у таборі обов’язково побувайте! Адже там багато можна навчитися і отримати море незабутніх вражень.
 А в бібліотеці  є  багато книг на релігійну тематику.

Привіт! Я, Банира Ірина (11років), люблю читати книги. Найбільше мене захопила книги Володимира Винниченка «Федько халамидник». У ній розповідається про хлопчика-розбишаку Федька, який завжди казав правду. Це мене дуже здивувало, адже він знав, що його за цю правду покарають.
Федько також любив спокушати Толю на погані вчинки. Толя -  син начальника квартири в якій жив Федько з батьками. Батьки били Федька за те, що він спокушав Толю, але хлопець ніколи не плакав.

Я захоплююся цією книгою і її головним героєм.



Я, Прокіпчак Юліана (12 років). Цього року  мені пощастило відвідати Болгарію.Це дуже красива країна і неймовірно приємні її жителі.
Жили ми в селі Равда, хоча по масштабу воно було більше схоже на місто. Там вузькі дороги, немає ровів. Будинки, в яких живуть люди,  скромні, проте вишукані невеликі будівлі. Дуже мене вразило те, що там кожного ранку підливають дерева, які посаджені вздовж вулиць. Їх мова дуже схожа на нашу, тому  ми могли зрозуміти один одного.
Готель, в якому ми жили, був дуже зручний. Внизу на першому поверсі - кафе, в якому нас годували, супермаркет -  в якому продавали багато смакоти, було ще відділення де ми обмінювали валюту.  Їхня валюта - леви, а замість копійок – стотинки.
Окрім нашого села ми побували в Бургасі, де проходив марш-парад і конкурс.
А ще ми були на концерті в Несебрі, ходили в аквапарк. Він побудований на основі замку-фортеці; на його території є великий корабель-сцена, на якому « пірати» розважають дітей.
Окрім  Болгарії, під-час цієї поїздки, я побувала ще в двох країнах: Молдові і Румунії.
Тепер  буду читати книги в бібліотеці про Болгарію, щоб дізнатися  більше про цю прекрасну країну.
Мене звати Шепета Настя (12 років). Дуже люблю поезію. Ще з 1-го класу попробувала писати свої перші вірші про природу. Україна - моя Батьківщина, тому не писати про неї неможливо. Один з віршів я присвятила своїй бабусі, яку дуже люблю. 

   Тихо вечір на землю спустився,
Вже не чути пісень солов’я.
Десь тихенько, в сусідній кімнаті,
В’яже кофту бабуся моя.


Це для мене, єдиної внучки,

Щоб красивою в школі була.
Ой втомились за день ніжні ручки,
Тай не раз заболить голова.

Це для мене, своєї кровинки,  
Щоб на святі красуня була.
В’яже, в’яже – і все без зупинки,
Дуже любить дитину вона.

Я до лісу піду завтра зранку,
Тільки сонечко блисне в вікно.
Там зірву їй найкращі фіалки,
Й поцілую у рідне чоло.

З 10-14 липня я, Симанчук Ліля (11 років), разом з батьками і братом побувала на Міжнародному фестивалі «АРТ ПОЛЕ - 2013», що проходив у селі Уніж Городенківського району Івано-Франківської області. 
300 учасників з понад 10-ти країн на чотирьох сценах, 5 днів розважали своїх глядачів, показуючи різні проекти. Найбільшою інтригою фестивалю була нічна сцена, де розповідали казки, притчі та повір’я. Оскільки я дуже люблю читати казки, то цей проект мені сподобався найбільше.
У цьому селі живе моя прабабуся. Ми ходили до неї в гості. Із задоволенням купалися в Дністрі.
Мені дуже сподобався відпочинок.


Я, Мар’яна Савчук (11 років). У вільний час  люблю читати, малювати, писати… Мені дуже подобаються вірші Тараса Григоровича Шевченка. Як він оспівує красу української природи, як турбується про долю народу, як закликає берегти та шанувати рідне слово. Тому один з своїх віршів я присвятила цьому видатному поетові і назвала його: «Рідне слово».







 






Мене звати Лицар Данило (12 років). Хочу поділитися своїми враженнями про  прочитану книгу.Це -  повість А.Конан Дойля "Собака Баскервілів". Всім, хто любить детективні розповіді, раджу прочитати.  Я в захопленні від цього твору.




Я, Ілона Лотовська (11 років) Цього літа побувала в музеї-садибі Лесі Українки в Колодяжному і хочу розповісти про свою поїздку. 









Немає коментарів:

Дописати коментар