Шукати в цьому блозі

вівторок, 16 серпня 2016 р.

Фестиваль "Яблуневий Спас" і діти.



  Фестиваль "Яблуневий Спас"
 в с.Яблунів Гусятинського району
 на Тернопіллі.
14 серпня 2016 року.




    Привіт ! Це я, Інтернет-Читайлик,
 моє шануваннячко всім читайликам. 
У мене сьогодні дуже гарний настрій, 
я радію з того, що спілкуюся з вами. 
Маю шалено цікаву новину:
я знову побував на фестивалі. 
Там були такі ж великі мрійники як ви.
     Та, зрештою, все по-порядку. 
Спочатку я заліз до фотоапарата
нашої завідувачки бібліотеки 
(Галина Миколаївна навіть не помітила цього)
 бо як би інакше мені було потрапити на фестиваль? Інтернету там, поки що, немає але обіцяють незабаром.... обіцяють. Проте  тсс...тихіше, щоб не зурочити.

    Отож поїхали ми в Яблунів, село по трасі на Тернопіль відразу за Копичинцями.
 Село як село ніби нічого особливого.Та це лише на перший погляд, допоки
 не поспілкуєшся з його жителями. А живуть тут насправді дуже талановиті і винахідливі люди. Вони навіть фестиваль свій започаткували, "Яблуневий Спас" називається. 
Тут, як завжди, набігло купа скептиків, мовляв, що за фест у селі? Філологи відразу 
про правопис заговорили, чому мовляв яблуневий, про які яблука мова, 
має бути Яблунівський і до чого тут Спас? 
А мені сподобалося, дуже красиво звучить - "Яблуневий"!.
 Ну а Спас напевне тому, що саме 14 серпня всі християни відзначають
 перший крок до осені, медовий Спас ( не яблучний, той що 19 серпня, 
а медовий, що на Маковея...). Ой щось заплутався я зовсім.

   Простіше так.Фестиваль заснований у 2015 році,
 тобто цьогоріч він функціонував вдруге.
 Ініціаторами та організаторами його стали місцеві жителі:
 поет Іван Кушнір та журналіст Іван Бандурка.
 Бандурка фотографує, він же журналіст.
 Кушнір представив публіці
 депутата Верховної Ради Люшняка М.В..
Він біля мікрофона вітає всіх присутніх.
А це вже говорить до  односельців сільський голова
Фик Андрій Ярославович.
На скільки я розуміюся в сільських проблемах, можу сказати ,
 що яблунівцям дуже поталанило з господарником. 
На роботі він днює й ночує аби все було справним  і фонтан, і одяг для сцени Будинку культури, і ремонт бібліотеки, і ось цей фестиваль,
та ще багато чого, про що нам невідомо.
А проводиться фестиваль  в парку біля фонтана перед Будинком культури.
 Так-так  біля фонтана!  "Який там фонтан у селі?" - заперечите ви
 і будете абсолютно не праві.
 Бо фонтан це велика гордість сельчан ( щоправда діяв він востаннє  в минулому столітті)
 а тепер його відновили і voila ( себто "ось", французькою) гордість села.
Я б також гордився будь у мене такий РОБОЧИЙ фонтан.
А народу зібралося сила-силенна.
Це лише початок а ввечері... Я забув сказати, що  фестиваль для дорослих і дітей.
Знаєте в чому фішка? Він ,( тобто фестиваль) відразу став міжнародним.
Тут виступають і читці, і співаки  не лише зі всієї України
 а й зі Словенії та Чехії.


Ось тут наші глядачі,бібліотекарі з Гусятинського району
що принагідно приїхали на свій семінар.
 Ну їх там навчали як правильно спілкуватися з читачами,
щоб  зацікавити їх книгами і таке інше, 
а потім  дозволили  відвідати фестиваль.
 Я також є на цьому фото у фотоапараті Галини Миколаївни 
(пізнаєте, вона у вишиванці, 
ну відразу біля найповажнішої бібліотекарки району 
Фаберської М. М.,).
 Що, не знаєте  Марії Михайлівни? Вона директор ЦБС.
Ні? Тоді ви точно не з Гусятинського району. 
Ну а мене хоч бачите? Ой так, халепа, я ж у фотоапараті...
Тут всі поважні режисери, сценаристи, звукооператори, освітлювачі, 
одне слово - творча обслуга фестивалю.

Це - ведучі, 
шкода що про них я нічого не знаю,
а то обов'язково щось би розповів.

Учасники дитячого фестивалю.

Дітей було не багато, але всі надзвичайно талановиті.
 Шкода, що організатори не вказали у  програмці їхні твори,
бо я за всім не встигав.
Отож наберіться терпіння.
Оля Бойчук з Теребовлянського району;
(можна переглянути відео

Богдан Гапій з Житомирщини;
 
Катерина Карп'як - м. Тернопіль;
Василь Левко та Ілона Демко  - м. Івано-Франківськ;
Лука Сусла з Коломиї грає на скрипці. 
Його родичі допомагають, бо вболівають за талановитого отприска.
 
 Він ще й дуже цікаву гумореску розповів про сучасні весілля.
Фаберська М.М. запросила хлопця до Копичинців
на щорічний фестиваль гумору "Грицева шкільна наука".

Юлія Сигіль- юний талант з Яблунова.
Гурт "Дивограй" з Коцюбинців Гусятинського району. 
Микола Бучинський  з Коцюбинців
виконує ліричні пісні. Ще й як співає!
Міг би позмагатися і з дорослими в другій частині фестивалю.
Олена Захарків з Коцюбинців .
Володіє темброво насиченим українським голосом.
Віталіна Гуцуляк з Бучача. 
Віталіна має велику мрію-стати професійною артисткою.
Як по секрету розповіла мені її мама, вона надзвичайно серйозно готується
до вступу у Тернопільське муз училище.
А це-учасники гурту "Дивограй" з Коцюбинців.
Сільський голова І.П.Воробець ( з  подякою в руках)
вболіває за своїх. 
Чи знаєте, як  важливо мати ось таку групу підтримки?
 Поміркуємо. Наприклад: хочете ви поїхати на якийсь
 престижний конкурс чи фестиваль, а грошей  не маєте.
І талант у вас точно є, всі друзі з класу це підтвердять, 
а батьки не мислять вас артистом, грошей не дають.
 Ось тут на допомогу приходять меценати або спонсори такі,
 як Іван Павлович, які дбають про те, щоб молодь розвивалася
 і залишалася в рідному селі.
 Справу вирішено - ви в "шоколаді", як говорить мій сусід. 
Принаймні хоч випробуєте себе.

 Фестиваль зі всіма принадами. 

 Ви напевне гадаєте, що я просто жартую або "приколююся", абсолютно ні.
 Все організовано доволі поважно.
Сцену ви вже бачили, фонтан, лавки також.
Був батут,
надувна гірка,
всілякі магазинчики,
навіть вата,
а яке смачне морозиво!
А ще - юшка з чагарівської риби, мене не обдуриш  я цей смак добре знаю.
Найкраща риба на Тернопільщині водиться
 у ставках села Чагарі Гусятинського району.
Добродій Анатолій - кашовар вищої кваліфікації. 
Смакують всі та ще й добавки просять.
Дармове у нас люблять а коли це ще й так смачно!...
Духовий оркестр, під орудою Андрія Гарасюка,
 закликає публіку вже на дорослий фестиваль

Не знаю як вам, а мені сподобалося.
 Хто має талант, бажання і гроші на дорогу

 приїжджайте на наступний рік.
"Яблуневий Спас" запрошує вас!

Єдине гнітить,що не розповів про семінар бібліотекарів.
Бібліотека в селі класна. Та й зустріч з письменниками цікава.
Просто там теж багато фоток... Хіба що окремою розповіддю...

Немає коментарів:

Дописати коментар