Шукати в цьому блозі

суботу, 26 жовтня 2013 р.

Творчість копичинецьких читайликів Христина Пристаж.


(віртуальна виставка) 
 
  Привіт! Це я - Інтернет-Читайлик, повідомляю, що 26 жовтня 2013 року в Копичинецькій міській бібліотеці для дітей відкрилася віртуальна виставка робіт Пристаж Христини на тему: "Творчість копичинецьких читайликів. Христина Пристаж".









         Мене звати Пристаж Христина, мені 10років. Крім навчання в школі я люблю читати книги та займаюся в комп’ютерному гуртку «Павутинка» при Копичинецькій міській бібліотеці для дітей. А ще малюю, захоплююся  танцями, навчаюся в Школі мистецтв грі на фортепіано, а також вишиваю бісером та складаю екібани, тому ходжу в Будинок дитячої творчості на гуртки  «Дизайн-флорист» і «Бісероплетіння». Я хочу, щоб мої вироби побачили інші діти та оцінили їх. Сподіваюся, що так знайду ще більше друзів – однодумців.











Немає коментарів:

Дописати коментар